2009-01-10

Helg igen då

Jag tycker att dagarna bara springer iväg... igår var jag till MVC igen, allt såg så bra ut och bebisens hjärta pickade på för fullt.....
Fattar inte att vi snart är fler barnsföräldrar, vi blir en till i vår familj.... =)
Nu sitter Simon och kikar på TV, Niklas är och hjälper sin pappa och passar på att kika runt på olika bloggar.
Tänkte ta tag i lite städning idag medan Simon och Niklas är ute och åker bob eller när Simon sover......
I går skickade jag och syster in vår examinationsuppgiften, skönt... hoppas bara att vi blir godkända så att jag kan släppa studierna ett tag nu och fokusera på att vi ska ha barn.
Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe så att jag vaknar nån gång..
Ha en trevlig helg alla läsare!

1 kommentar:

Anna sa...

Hade ingen aning om att du bloggar. Men jag lägger till dig nu så hänger jag med lite iaf.. =)