2009-01-27

Helgen som varit

Nu var det ett tag sen jag skrev, har varit mycket och jag har väl inte varit på topp... Men nu känns det lite bättre i alla fall.

Är hemma med Simon idag han har feber och är hängig, Niklas är och åker skidor nu och när han kommer hem ska jag till MVC, spännande. =)

Sen i eftermiddag så ska jag hämta systers barn på dagis och sen få tacos hemma hos dom, det är ju inte nått man tackar nej till precis. Tanken var ju att vi skulle åka hela familjen efter att vi hämtat Simon på dagis men nu får pojkarna vara hemma.

I helgen har vi haft fullt upp med olika besök och utflykter, i fredags åkte vi i väg till IKEA, farmor följde också med. På IKEA köpte vi en ny säng till Simon och en byrå. Resultatet på hans rum blev toppen. =)

(Bilder är lånade från Ikea)

Efter IKEA åkte vi till Tierp där vi hälsade på Niklas syster och familj, det var supertrevligt och barnen lekte så bra.

Med oss hem följde en stor fåtölj som vi fått lånat, ska ha den som amningsfåtölj hade jag tänkte. Vi ska flytta vår säng lite först så att den får plats bredvid min sida.

På lördagen var det storstädning och ihopskruvning av Ikeainköpen sen på kvällen kom Liza, Magnus, Mille, Johan, Linda och Klara hit och åt i middag. Barnen lekte för fullt och Simon stupade i säng vid 22.00 tiden =)

I söndags tog vi det mest lugnt, jag följde med mamma till Coop och handlade lite sen på kvällen fick jag så himla ont i magen så vi fick lov att åka in till förlossningen. Det visade sig vara gallan som spökade och jag fick smärtstillande och vi fick åka hem. Nu är det mycket bättre och jag får tänka på vad jag äter och undvika ägg.

I går morse fick Niklas kusin Jenny och hennes Tobias en liten son som ska heta Edwin, Stort grattis till er!

Nej nu ska jag sätta lite fart så jag kommer i tid till MVC.

Hej hopp!

Inga kommentarer: