2009-01-07

Åter till vardagen

Simon är på dagis, Niklas åkte iväg för att åka skidor och jag sitter vid datorn och ska plugga. Ska hinna damsuga och torka golven innan Simon ska hämtas igen.
Första dagen på dagis kommer nog få honom att sova bra inatt =)
Niklas letar hela tiden efter ett nytt jobb och vi håller tummarna för att han snart ska få ett. Ingen kul om vi skulle vara hemma båda två när bebisen kommer, vi hade ju tänkta att vi skulle semestra lite i sommar. Hade tänkt oss Furuvik, Säterdalen, Skansen och lite sånt. Även fast det inte är någon utomlandsresa så kostar det ju pengar. Men vi tänker positivt och hittar alla möjligheter som finns. =)
I morgon ska jag träffa syster min för att skriva klart vårt ex jobb sen är vi klara, skönt! Ska inte läsa nått mer fören till hösten om det passar med barnen och så.
På fredag ska jag till MVC igen, ska bli så kul, tänk jag går in i vecka 27 i morgon tiden går så himla fort...
Nej nu ska jag väl ta och sätta lite fart så jag får nått gjort.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: