2009-01-17

Langos, matbröd och träning

Sitter vid köksbordet nu och kikar runt på alla underbara bloggar...
I går mådde jag pyton och trodde att jag skulle vara dundersjuk i morsen när jag vaknade, men känner mig mycket piggare idag (men inte helt 100)
Skönt i alla fall att inte vara liggande i dag, Niklas åkte precis till träningen och jag och Simon ska baka matbröd hade jag tänkt...

I går gjorde vi langos... mums!! Tyckte jag i alla fall mannen var inte så impand av maträtten... Han åt visserligen flera stycken men poängterade att det var ENBART för att han var så himla hungrig.. hehe!

Nej nu är det dags att sätta fart så att vi hinner med lite saker idag... För ett tag sen funderade jag vart min son får all energi ifrån... men när jag själv inte kan sitta still och vila utan ska hinna med så mycket som möjligt kanske det inte är så svårt att lista ut vart han fått den ifrån... ;)

Trevligt helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhopp!
Jätte fint du fixat på hallväggen. Du är såå duktig och kreativ. Ja klart Simpe fått sitt go från dej :)
Jätte kul m bad, får bli fler gånger.
Vi ses!!!
Kraaam!!!

Anonym sa...

Hej hej, fin blogg!

Ser att du har ett konto på blogglovin, om du prenumererar på min blogg så prenumererar jag på din:) då har vi båda tjänat på det och ligger +1 :)

http://miischka.blogg.se