2009-03-24

Dagen avslutades bra i alla fall

Jag kände mig på superhumör i dag när jag vaknade. Niklas körde Simon till dagis och sen tog han sig en tur på skidor. Jag tog en lång dusch och gjorde mig i ordning i lugn och ro... vilket inte hör till vanligheten =)

Sen vid lunch blev jag inte på humör alls... allt kändes drygt, tungt, jobbigt... Tog bilen till Mariah och drack en kopp kaffe och pratade en stund. Tack gumman, humöret vände efter det!

Tog en tur på Kupolen och köpte ett par fejk foppa till Simon, gissa om han blev glad =)

Lekte med mina killar innan kvällrutinerna, nu sover lillprinsen så sött, Niklas är och tränar och jag ska kika på TV och äta mozzarella och tomater... mums!

Till veckan blir bebisrummet klart!! Jippi!
Och vi gjorde klart tvättstugan i går, resultatet blev toppen =)

Inga kommentarer: