2009-03-27

Pizza kväll och mozzarellaost

Jag har lite begär denna graviditet, mycket märkliga tycker vissa men för mig är det så naturligt =)

Mozzarellaost och tomat hör till favoriterna, men i dag blev jag supersugen på pizza med banan och räkor på, tur att min man har kommit på att det bara är att gilla läget och följa mig knasiga begär.. hihi!

Dagen har spenderas i soffan mest hela dagen, var ju ute på shopping i går och då får jag vackert ligga ned dagen efter. Men det var värt det i alla fall, nu är ALLT inhandlat till BB-väskan och den ska packas i dagarna.
I morgon kommer Christoffer och ska tapetsera så på söndag eller måndag ska vi ställa ordning i rummet, kan knappt vänta! =)

Nej nu ska jag ta och fixa lite käk till "minisjögren" och sen vakas det myskväll med mannen och mina begär =)

Ha en toppen helg, det ska verkligen jag ha!

~Hej hopp!~

1 kommentar:

Eva sa...

Okey för mozzarellaost och tomat, men banan och räkor???