2009-03-26

Kommer jag orka???

Idag väntas en lite tripp på kupolen och stan.... Undra hur jag kommer att må i kväll?? Men jag måste ha ett par tofflor, kofta, korg till bebisrummet och byxor till Simon.
Tur att Niklas har sen träning och jag kan ligga på soffan från halv sju...=)

Ska även träffa Ullis och luncha ska bli supertrevligt, var evigheter sen vi sågs.

Till helgen blir det tapetserat i bebisrummet, ska bli så kul att få ställa ordning där inne och sen packa BB-väskan, sen är det bara att vänta.

Fick en kommentar på bilderna jag la ut, tycker själv att jag var mer putig med Simon än vad jag är nu, men men om några veckor får vi allt se vad det är för en lite krabat som bott i min magen i 9 månader. Ska bli så kul=)

Har lite inplanerat nu framöver, skönt att ha lite saker att se fram emot. Till helgen ska jag på teater med mamma och syster och hennes barn, nästa vecka så blir det en tripp till Sågmyra. Nästa helg har vi lite barnvakt så då ska jag och Niklas ha en spelkväll och mysa riktigt ordentligt. Sen är det påsk och då blir det middag hos mamma och Lars-Olof.

Skönt att lite planer i alla fall, man vet ju inte om jag går över den här gången med, den som lever får se =)

Nej nu ska jag ta och bädda sängar och göra mig klar för dagen!

~Hej hopp!~

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

hej gumman... håller med tycker du är lite mindre putig nu än med simon... men det är klart att det är svårt att se på en bild...

Mys mysa med bebis ska jag sen...

Ses imorgon kram

Mariah sa...

Ska ni på Världens Bästa Astrid?? Dit ska vi också :-) Eller jag och Xander iaf.