2008-09-29

Då var jag hemma igen

Det har varit riktig kul, fick tag på lite kläder till Simon och en klänning till mig, sedan shoppade jag loss på leksaksavdelning, lite julklappar och lite som Simon fick i morse när han gick upp.

Kommer lätt att följa med fler gånger. Skulle vilja åka med till våren man jag tror att det är lite riskfyllt med tanke på att vi ska ha barn då. Men nästa höst då åker jag nog igen.

Nu ska jag ta och städa klart innan Niklas och Simon kommer hem, i kväll kommer mamma, Los, pappa och UB hit på middag. Jag ska laga något nytt, hoppas att det blir smarrigt, höstgryta och potatis.....

Nej nu så måste jag sätta fart!

Hej hopp!

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Grattis på födelsedagen....

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! För visst är det väl idag... (30/9)?

Jag har varit på Ullared en gång och då var jag nog runt 9-10 år, men om allt blir som planerat tänkte jag och Jill åka dit i vår och handla både till oss och till de små telningarna. Det verkar finns mycket snyggt till de små där. Du får visa upp lite här på bloggen:)