2008-09-21

Trångt

Sitter och letar mammakläder på tradera, det börjar bli en aningens tomt i min garderob... Alla byxor spänner så mycket i magen att det är obehagligt... Men jag blir lite snål också, vill gärna ha många om byten men det är ju så himla mycket pengar... suck...

Känner i alla fall att jag vill känna mig fin och ha lite om byten när jag är gravid, på nått vis är det viktigare då, konstig men det är väl för att man är lite (ironi) större än vanligt... hehe.

Har precis kommit hem från Emma, hon har haft ME and I party, det blev en superfin tröja till Simon, kunde ha köpt mer men ska ju till Ullared till helgen så då vill jag ju ha med mig en del pengar och handla där.

Niklas och Simon är hos Niklas mormor på kalas, saknar dom här hemma, det är så himla tyst och lugnt....

I morgon är det en ny vecka, Niklas jobbar bara några dagar sen blir han ledig i 1 ½ vecka, skönt ska det bli!

Nej nu ska jag ta och kika vidare på tradera och se om jag hittar nått fynd!

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade bara ett par mammabyxor och en mammakjol. Sedan hittade jag en snygg klänning på Gina Tricot som jag köpte i en törre storlek och så några långa T-shirtar/toppar på H&M. Allt i vitt och svart (även randigt vitt och svart) utom den där kjolen som var brun (låter trist, men den passade på jobbet). Sedan skaffade jag många långa billiga halsband på H&M som jag varierade mig med. Det enda jobbiga med att ha en någorlunda smal garderob var att det var ett fasligt tvättande på de där byxorna:/ Nu använder jag dem som mysbyxor - de är så himla sköna!