2008-09-27

Road tripp!!

Snart drar jag!

Jag, Marie, Ingela och Ingelas mamma åker om ca en timme till Ullared =)
Jippi vad kul det ska bli.

Tar med mig STORA plånboken, hihi.
Det är lite som ska inhandlas men sen är det ju så svårt att veta eftersom jag aldrig varit där. Ska ha lite dagiskläder till Simon, vinterkläder, mammakläder, lite inredning, presenter, leksaker. Nog kommer jag att hitta en hel del kan jag tro.
Vi ska sova i stuga i natt, äta gott och drick gott (jag har med mig alkoholfritt vin) ska bli supermysigt. Sen är vi laddade för att shoppa!!!

Jag kommer att komma hem på söndagkväll/natt till min familj.

Det ska bli skönt att göra nått för mig själv men samtidigt kommer jag att sakna min prinsar här hemma....

Nej nu är det dags att göra sig redo.

Ha en toppen helg!

1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Tävling på min blogg...