2008-09-03

Uppdatering

Första dagen i pluggeriet var det idag.Först lämnade jag Simon på dagis sen gjorde jag några ärenden innan jag åkte till skolan med min syster. Japp vi ska läsa samma kurs, ska bli himla kul och intressant.
Kursen är i Gävle på halvtid, så det är lagom nu när jag jobbar lite å så behöver vi inte ha Simon på dagis så himla länge på dagarna. Men det skulle ju vara kul med ett heltids jobb.....

Farmor hämtade på dagis och jag kom hem vid klockan sex, då blev det mycket myspys med lillkillen innan det var dags att gå och sova. Nu så ligger han och småpratar lite inne på sitt rum, hoppas han somnar av sig själv nu...
Ja då återstår bara att plocka ihop där nere innan IDOL börjar.....

Ha det så bra!


~Kan det vara så att vi är rädda för förändring bara för att det var bättre förr?~

Inga kommentarer: