2008-09-15

Måndag igen

Ska ta och gå in i duschen snart, sen blir det ett lunchpass på SVEA och lite plugg innan jag ska hämta Simon på dagis igen.

Ja mår i alla fall lite bättre nu, har ju mått illa som bara den och det är ju aldrig trevligt, men nu tror jag att det vänder. Eller vi kan ju hoppas i alla fall, vet ju aldrig hur jag mår i morgon =)
Känns fortfarande så otroligt overkligt att vi ska ha en till liten busunge här hemma.....


Niklas ska jobba hela den här veckan och kommer hem sent på fredag kväll.... jobbigt och tråkigt....
Får hitta på roliga saker så att tiden går fort.

Nej nu ska jag ta och sätta fart så jag hinner med det jag ska.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Hej hej. nej jag är inte nöjd. Vill ha bort ramen runt som blir och så ska den vara på ett annat sätt... hmmm

Jag ska städa undan lite här sen har jag tvättstuga, sen efter det blir det en tur till maria och co och leka lite...

Ha en toppendag så hörs vi kram