2008-12-30

Gott Nytt År

I morgon är det sista dagen på 2008, det här året har varit hädelserikt...
Jag och Niklas blev man och fru, vår son Simon hade sin allra första födelsedag, 1 år och sen fick vi ju reda på att vi under 2009 ska bli en till i vår familj... =)
Sen har det ju så klart hänt en hel del annat också men detta är det STÖRSTA som hänt under 2008.

I morgon blir det nyårsfirande på Åkertegsgatan 12, vi ska fira tillsammans med Lisa, Fredrik, Signe, Lars och Sara. Vi började fira tillsammans förra året och bestämde att vi skulle göra det till tradition, vart tredje år hemma hos sig, så i år ska vi vara hemma hos oss.

Dom kommer på eftermiddagen så att vi hinner åka lite pulka och bob sen gör vi maten tillsammans och njuter och har roligt hela kvällen/natten (eller ja så länge vi orkar)

Nu är Niklas och handlar sen ska han träna lite, jag och Simon ska leka sen efter middagsluren blir det att gå ut och åka ner för backen.... Eller ja Niklas och Simon i alla fall, jag har för stor mage så jag kommer inte ner på boben när jag har mina täckbyxor... kanske ska kika efter att par större...
Så här stor har jag blivit nu, är i vecka 25, tiden går himla fort den här gången när man har fullt upp med Simon. Men det är skönt, för då är vi snart där när den lill* kikar ut. Vill så gärna veta vad det är för en liten krabat där inne. Förmodligen ska det göras ett till ultraljud i vecka 30 eftersom jag blev snittad förra gången. Det är väl för att kika så att allt ser bra ut. Men då ska vi fråga om dom ser vad det är för kön... så himla nyfiken denna gång =)

Nej nu är det dags att sysselsätta Simon lite grann... =)

Gott Nytt 2009 alla kära läsare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin mage du har Kriztin! Jag är också rätt nyfiken på vad för sort det är där inne ;) Hoppas ni får en fin dag imorn! Gott nytt år, lite i förskott!
Kramar

Anonym sa...

Gott Nytt år på er! Hoppas ni få en trevlig kväll. Kramar från Svensson/Tongring.

Anonym sa...

Gott Nytt år på er! Hoppas ni få en trevlig kväll! Kram från Svensson/Tongring.

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Åhhhhh.... Jag vill också ha en till knodd! Det är ju så mysigt att känna det lilla livet inne i magen också.
Kram kram!