2008-12-10

Julklappar = klara

Nu är ALLA klappar inköpta, känns hur bra som helst med tanke på att dom senaste åren har vi varit ut dagen före julafton och handlat. Vilket har resulterat i stress, i år har jag god tid på mig att slå in alla julklappar själv dessutom.

Idag så var jag in till Falun en sväng för att träffa syster för att gå igenom lite plugg, passade på att svänga förbi Gruvgatan 13 och köpte det efterlängtade lykthuset och en ljusstake till ett grenljus som min mamma stöpt.
Det blev superfint!

Väl hemma efter dagis blev det lek och så med Simon innan mamma kom och åt med oss. Sen fick jag åka iväg och göra något själv. Jag och Mariah åkte till Kupolen och uträttade lite ärenden och sen följde jag med hem dit en stund innan jag åkte hem.

Mamma hade lagt Simon, plockat ihop och diskat upp efter maten, snacka om lyx!!!!
Så nu ska jag sätta mig i soffan med cola och chips och mysa!

I morgon kommer Niklas hem!

Go kväll på er!

Inga kommentarer: