2008-12-01

December månad redan

Nu är det december och snart är det jul... ser fram emot det så himla mycket i år.... =)

I går pyntade vi och var på julmarknad i Vassbo, det var väl inget julväder precis... men mysigt ändå.

Det blir inte så mycket bloggande för tillfället, vi har en Simon här hemma som har börjar vägra sova på kvällarna. Fattar inte vad det är för fel, det har aldrig varit några som helst problem förut utan han har lagt sig runt sju och somnat på ca 15 minuter. Sen har jag haft kvällen för mig själv, känner att det är så otroligt viktigt nu när Niklas jobbar borta.
men nu helt plötsligt så vrålskriker han så fort vi kommer in på hans rum, det går inte med vårt sovrum heller, utan han ska sitta nere med oss och om man har tur somnar han i knät innan halv nio men flera kvällar har han hållt på till klockan 22.00.... Jag blir verkligen galen snart!!! Det har varit så här i en vecka nu och det är inget vi har förändrat eller så... Nån som har nå tips, idéer så är det mer än välkommet!!!

Ska ta och göra klart mina pyssel så att ni får se det... =)

Nej nu ska jag ta och bädda sängarna och dricka kaffe!

Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad skönt att höra att det är fler som sömnen krånglar för. Albin har alltid somnat själv i sin säng fram till augusti, sen blev det precis som du beskriver, han gallskrek så fort vi gick in i hans rum. Vi fick sitta i soffan med honom tills han somnade, ibland tog det flera timmar men en dag så gick det igen, men vi måste sitta med bredvid hans säng tills han somnar. Måste vara någon utvecklingsfas och att de börjar drömma. Det blir bättre jag lovar. Kram Mia