2008-12-02

Vimplar

Nu har jag sytt färdigt vimplarna, gjorde ett par till Simons rum, ett par till Theo och ett par har jag lagt ut på Tradera.

Så här blev dom jag la ut på Tradera:

Har även vilat idag, är så himla trött av allt bråkande på kvällen, har ju ingen som kan byta av mig eller nu när Niklas är borta... Men igår kom min älskade mamma och tog över. Jag var frustrerad, trött och ledsen och det känner ju en unge så det behövdes ett break. Det tog mamma ca 5 minuter sen sov min lilla son, snacka om att vara trött.
I kväll provar vi en annan sak och hoppas att det ska gå bättre.


Den här veckan kommer nog datorn!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta och göra mig klar för hämtning på dagis sen åker vi till Kupolen och sväng och fikar med Emma och Hugo, tror Anna skulle med också.

Ha en toppen dag!


~Kram~

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fina vimplarna blev! /Maria