2009-02-25

Idéer...

Ja nu är det 7 veckor kvar tills det är dags för bebisen att komma, om den kommer i tid vill säga.
Under dessa 7 veckor ska jag vara stilla så mycket som möjligt och vila... hur kul är det då? Jag känner visserligen vissa dagar att det har varit lite mycket och jag får superont och förvärkar som är jobbiga, men jag är ju en sån person som gärna har 7 järn i elden.... Jag har sytt lite men nu är det inget mer som jag ska sy, ska måla om en hylla som vi ska ta in, men det tar ju inte hur lång tid som helst... två-tre strykningar sen är det klart.
Så är det någon som har några idéer på hur jag ska få tiden att gå så är dessa mer än välkomman!

Har precis ätit lunch och Simon han somna innan det var klart så han får äta när han vaknar, sen ska vi till BVC för spruta, hoppas att det går bra och att han slipper känna av den.
Kanske Lisa och Signe skulle komma och leka lite.... Men tror att jag måste få åka i väg en sväng..... blir ju knäpp om jag bara ska vara inne...

Nej nu ska jag ta och lägga mig och vila medan Simon sover.

~Hej hopp!~

1 kommentar:

jenny sa...

Jag har bästaste idén: Sy en sovrumsgardin åt MIG ;)
Kramis