2009-02-14

Snart drar jag...

Det ska bli så himla mysigt att få umgås med syster utan att det är en massa barn som tar vår uppmärksamhet, kunna prata om allt som händer just nu för oss båda....
Kommer att sakna mina älsklingar men en natt går ju bra =)

Jag och Simon har precis ätit frukost nu och Niklas sover fortfarande, han har en förmåga att fastna vid datorn eller tevespelet, han glömmer allt runt om och så helt plötsligt är klockan mitt i natten.... Är det typiskt killar eller?

Ja då är det snart dags att göra sig klar, det ska bäddas, damsugas, packas, duscha, äta lunch, pussa på Simon 10000000000000000 gånger =)
Sen åker jag och köper sushi och sen hämtar syster. Ja, sa jag det att det ska bli såååå mysigt ;)

På söndag innan vi åker hemåt igen så ska vi naturligtvis stanna vid IKEA... jippi!

Ha en toppen helg allesammans, det ska jag ha!

2 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Hej hopp Kristin.

Lådan är köpt i Säter hos mig och alice.
Ring och kolla om hon har nån kvar.
Återförsäljaren heter fairytale design.
Kan hända att dom är slut oxå, hon hade inte så många.
Men är det flera som vill ha så kanske hon tar hem dom igen,
399:- kostade den.

Kram kram

Unknown sa...

Hej
Hoppas ni har haft det mysigt!
Kram