2009-02-06

Tiden...

Ja då var det fredag och helg igen, tiden går så himla fort nu för tiden fast ända väldigt långsamt... Eftersom det är ganska dött på jobbfronten är jag VÄLDIG rastlös och vill hitta på saker hela tiden för att få tiden att gå. Men eftersom vi inte vet när Niklas ska börja jobba igen kan man inte sväva iväg för mycket...
Vi har i alla fall bestämt att bebisrummet ska tapetseras om någon vecka och efter att det är klart kan jag pyssla med lite inredning där....
När jag vaknar på nätterna har jag himla svårt att somna om och ligger då i timmar och planerar en massa saker. =) Lite drygt men nästa lördag ska jag och syster åka till Gävle för att bo på hotell en natt så då kanske jag får sova en hel natt för en gångs skull.

Måste bara berätta vad vår son gjorde i natt, han vaknade vid 04.00 och gnällde lite, men vi vaknade tydligen inte av det så han klättrade ur sängen öppnade sin dörr och gick in till oss... Hur gulligt som helst att vaka till, sin lilla son promenerandes in till en.. =)

Nu håller Niklas på att lägga Simon, går inte så himla bra låter det som... Ibland tar det enbart några minuter och ibland mer än en timme.... undra när han ska börja sova hela nätter och lägga sig utan problem, kanske när han blir tio? ;)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och äta lite godis... mums!

Ha en trevlig helg, det ska vi ha!

Inga kommentarer: