2009-04-14

Dagen före

Idag ska jag plocka lite här hemma, tvätta lite städa av, ja men sånt där tråkigt skit som måste göras....
Niklas har lämnat Simon på dagis och själv åkte han och tränade... så jag har huset för mig själv...

Nej undra om man skulle ta och göra lite kaffe och sen sätta lite fart så att det blir nått gjort idag. I morgon är det ju BF men jag har ju redan fattat att jag kommer att gå över, så nu är jag väl medveten om detta. Frågan är bara HUR många dagar jag kommer att gå över? =)


~Ha en bra dag!~

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Kramar om... tror säkert du slipper gå lika länge denna gång...

och så går det fort och smärtlöst...

kram

Stolt Mamma sa...

Hej är in och läser din blogg lite då och då. Jag har ju själv precis fått min andra son och kan ju tala om att det (iaf för mig) var mycket lättare andra gången...=)
Hoppas det går bra och att du får hålla din lilla nykomling i famnen snart! Lycka till!