2009-04-07

Trött och så lite mozzarella

Jag är helt slut efter dagens utflykt......

Simon blev hemma från dagis idag, när vi satt och kikade på TV så ringde Lisa och frågade om vi skulle med till Plantagen i Falun... så klart vi vill =)
Köpte en snygg blomlåda, två "bollar" att ha i krukorna i bebisrummet och en påsklilja till mitt påskpynt ute på altanen.
Vi åt sen lunch på Mc Donalds, köpte med glass hem, Ben & Jerry.... den är ju grymt god...
Simon och Signe lekte så bra tillsammans på eftermiddagen.

Niklas har målat klart hyllan som vi ska sätta upp nu i kväll, han har målat brädorna till grindarna igen sen har han börjat att städa av på altanen på framsidan..... Han är så himla kreativ nu så jag blir så himla impad..... Men det är klart lika bra att passa på nu innan bebisen kommer för då lär vi inte ha tid....

Nej nu ska jag ta och sätta mig i soffan och njuta av lite mozzarella för ovanlighetens skull =)

~Hej hopp!~

1 kommentar:

Malin sa...

Haha! Finns det någon mozzarellasort som är bättre än någon annan?
Det var fritids-Ullis som hade träffat dig på Kupolen.
Kram!