2009-04-03

Fy för förvärkar

I går kväll började det gör ont och jag trodde att det skulle ge med sig rätt snart, men så var icke fallet. Har haft ont hela natten och varit vaken mest hela tiden. Nu är det lite bättre men är supertrött.
Väntar bara på att det ska börja igen och då kan det väl vara på gång på riktigt annars får denna smärta gärna lämna mig och återkomma när det är dags för bebisen att komma ut....

Niklas mamma, syster och barn kommer i eftermiddag, barnen får leka lite sen ska vi äta tacos, får se hur mycket jag orkar.... går väl upp och lägger mig annars.
I morgon är det kalas för Tilda, hon fyller 18 år idag, GRATTIS GUMMAN!!!
Tyckte nyss hon var 5 år... =) Tiden går väldigt fort!


Den här gången känner jag mig lugnare än när jag väntade Simon, nu har vi ju lite inplanerat och är mer inne på att gå över... Niklas har fått någon kreativitetsvåg över sig och håller på att fixa för fullt... Kul men han poängterade att vi inte hade tid än att föda barn, han ska göra klart grindar som vi ska ha på altanerna först... Talade om för honom att jag gärna kniper om det börjar bli dags och hör med honom förts om det passar sig att bli tvåbarns förälder... =)

Himla stolt över att han är så kreativ och vill fixa, men det kan ju när som helst bli dags för oss att åka in till BB... ja ja det är bara att vänta.

Nej nu ska jag ta och lägga mig och vila tillsammans med min lilla prins som somnat på soffan =)

~Ha en underbar helg!~

1 kommentar:

Karro sa...

Hoppas bebisen bestämmer sig för att kika ut snart! =) Hoppas ni får en trevlig helg! Kram