2009-04-12

Påskfirandet hos familjen Sjögren

Sonen sover så söt och min man är ute på altanen och skrubbar den för fullt... Tack älskling för all din kreativitet!
Själv sitter jag i soffan och vilar, men jag är ju höggravid och orken är ju inte den bästa.....


Vår påsk har varit så himla trevlig, alldelens lagom och inte en massa flängande.


Efter dagis på skärtorsdagen fick Simon ett STORT påkägg (paket) av oss, Niklas hade bestämt hans påskpresent i år. Detta var i:

Långfredagen spenderade vi hemma hos min mamma och Lars-Olof, dom bjöd på Sällnäsplanka. Min syster med familj och min extrabror med familj var också där så livat var det vill jag lova.
Påskafton var vi bjudna till Mariah och Thomas och barnen, gud vilken underbar middag de bjöd på, vi blev inte så långvariga där, Simon hade inte sovit på hela dagen och var ganska hostig, men det var så trevligt. Tusen tack Mariah för en underbartgod middag!
Påskdagen spenderades hemma, grindar blev uppsatta, premiärfika på altanen och STORSTÄDNING av altanen påbörjades.
Annandagpåsk ska vi till min pappa och Ulla-Britt på sopplunch, ska bli mysigt.


Sen hade ju jag tänkt att det är dags för vår lilla bebis att komma, tre dagar kvar till BF, men som sagt så gick jag ju över så himla länge sista så det är ingen idé att hoppas på för mycket.


Nej nu är det nog dags att ta lite mozzarella och tomat och sedan lägga fötterna högt, kan lova att dom är svullna nu....

Ska kika runt lite också på saker till altanen, det är så himla kul att göra mysigt där, vi använder den ju väldigt mycket på sommaren.

~Hej hopp!~

1 kommentar:

Malin sa...

Håller tummen för er:)
Varma lyckönskningar från Sifferbo!
Kram kram!