2009-04-19

Fönsterputsning??

04.44 stod klockan på när jag vaknade.. kunde inte somna om så jag gick ner i stället. Nu är klockan snart sex, sitter i köket med tända ljus och funderar på vad jag gjort för att pinas med denna väntan.....
Försöker verkligen att vara positiv och inte tänka utan ta dagen som den kommer och njuta av varje dag, men nu börjar jag verkligen ledsna ur. Om jag skulle slippa denna smärta så skulle det kanske kännas lite bättre, men när jag knappt kan gå är det en pina. Jag vill ju kunna leka med min son utan hinder och njuta av att vi är hemma hela familjen nu.
Känner en viss panik för att Niklas snart ska börja jobba också, vill ju hinna få alla fall dom där 10 dagarna tillsammans..... men men det är ju det som är det finurliga med livet, att man inget får veta i förväg.....

Sen så ska min pappa och hans fru åka utomlands den 24:e april, skulle ju vara kul om det ville titta ut någon bebis innan dess....

Undra om jag ska ta och putsa alla fönster idag och se om det gör någon skillnad..... Jag sa till mig själv för ett tag sen att denna gång ska jag bara vänta, försökte med massa saker förra gången utan resultat, men nu börjar jag bli lite otålig på denna väntan så det är nog värt ett försök i alla fall.

Nej om jag ska ta och lägga mig i soffan och försöka vila i alla fall innan resten av familjen vaknar.

~Må gott!~

Inga kommentarer: