2009-04-01

Smärta och påskmust

Dagen började bra, Niklas körde Simon till dagis och sen åkte vi till Kupolen för att handla det sista till bebisen. Vi var hemma igen efter en timme och sen dess har jag varit liggande.... nu är det verkligen slut med vistelser utanför hemmet.... bara att vänta nu.

Niklas lägger Simon nu och jag ska ta och försöka plocka lite och sen lägga mig i soffan och dricka påskmust och äta mozzarella... =) Undra om jag kommer vara lika galen i det efter att bebisen kommit???

Stackars Niklas måste ut och fixa med garageporten.... Vi ska köpa en ny har vi bestämt, vi har en sån där gammal med fjäder som tydligen är väldigt farliga. Idag kom det hit en gubbe som skulle mäta hur stor port vi ska ha och då går den tydligen sönder på nått ställe... Är väl så när man har bestämt sig för att byta ut nått.
Vi har även bestämt att köpa en ny TV snart, men innan vi hunnit det kommer säkert vår att gå sönder.... =)

Nej nu tackar jag för mig och håller tummarna att Niklas får Simon att somna snart.

~Hej hopp!~

2 kommentarer:

Karro sa...

Åh snart är det dax för bebis! Va spännande!!
Tänkte föresten tipsa om dedär gummistövlarna du sökte efter förrut, de finns på skohuset nu för 49kr om du inte har sett det :) Moses fick ett par sånna!
Kramar

Malin sa...

Gilllar ditt mozzarellabegär skarpt:)

Hörde av Ullis att hon hade berättat för dig att hon också ska ha barn.

Lycka till nu!

Många varma kramar!