2009-04-18

Nu är det faktist för jävligt

Jag vet att jag bara har gått över tre dagar än så länge men jag har ju såna förbannade förvärkar som gör att jag är helt slut och trött hela tiden. Vill att skiten ska vara över nu... vill bara få ont och få träffa den lill* i magen, är så förbannat nyfiken på vem det är som bor i min mage.... Vill börja vårt nya liv med fyra i familjen..... Jag vill se hur Simon reagerar på sitt småsyskon, tror han kommer att vara så stolt....
Jag vill kunna gå normalt igen, få bli lite piggare..... ja alla som varit gravida och gått över förstår precis vad jag menar......

Idag tog vi en promenad till min mamma, där serverades det våfflor med sylt och grädde, mumma....
Sedan gick vi hem så Simon fick sova i vagnen, väl hemma la jag mig på soffan, jag kommer knappt upp sen. Niklas åkte precis på fotbollsmatch så jag och Simon är hemma själva...
Nu kikar Simon på Nickenyfiken och jag passar på att kika runt lite här.

I kväll ska jag och Niklas mysa med pizza, slappa i soffan och massa fotmassage till mig =)

Nej nu ska jag ta och vila mera och hoppas på att jag snart är av med magen!

~Ha en underbar lördagskväll~

Inga kommentarer: